בעלי עסקים, חשבתם פעם לעצמכם מה היה קורה אילו יכולתם לדעת מהיכן הגיעו אליכם שיחות הטלפון של הלקוחות ? האם אי פעם שאלתם את עצמכם מהיכן הגיעה שיחה, האם זה דרך האתר בו פרסמתם את עצמכם  או אולי אינדקס עסקים ? דמיינתם לעצמכם כמה כסף הייתם חוסכים אילו הייתם יודעים דבר כזה ?

בין אם מדובר בעסקים קטנים או בינוניים, אנו יכולים לראות כי ישנה השקעה כספית גדולה בניסיון לבצע מהלכי פרסום נבונים. האינטרנט הוא כלי שיווקי נהדר אך פעמים רבות אנו רואים שכדי להשיג תוצאות יש לפזר את מספר הטלפון באינדקסים ובאתרים רבים ואז נוצר מצב נוסף, בו בעל העסק אינו יכול לדעת מהיכן השיחות נכנסות וכך הוא גם לא יכול לדעת באיזה אתר משתלם לו יותר להשקיע ולפרסם.

השיטה אותה מציעה חברת Maskyoo היא שיטה פשוטה וקולעת לצורך זה של בעלי עסקים בכל סדר גודל.
אנו מדברים כאן על הבנת מערך הפרסום בצורה הטובה ביותר שכן אם אנו יודעים מהיכן השיחות שלנו נכנסות – אנחנו יודעים היכן כדאי לנו להשקיע את כספנו ואנו לא מבזבזים אותו לשווא בניסיון למצוא מקורות פרסום יעילים. אנו יכולים להרחיב את ההשקעה הזו גם למקומות אחרים דומים וזאת מתוך ההבנה כי ישנו שוק שלם של לקוחות שם בחוץ והוא מחכה רק לכם, מה שנותר לכם הוא רק להבין היכן אתם יכולים לתפוס לו את העין.

אתם שואלים את עצמם מדוע כדאי להשקיע בטלפון כאשר האינטרנט עומד לרשותנו ? מסתבר שהלקוח הפוטנציאלי המצוי הוא אדם שמעדיף להתקשר ולשמוע מעבר לקו אדם אחר.
אם תהיה ללקוח ההזדמנות, הוא יבחר לדבר עם נציג ולשאול אותו שאלות. עם כל הקדמה והטכנולוגיה של היום, הלקוח הישראלי עדיין מעדיף במרבית המקרים להתקשר למספר טלפון ולא לסגור עסקאות און ליין.

אז למה זה משתלם לכם ?

כאשר אתם יודעים בוודאות היכן כדאי לכם לפרסם אתם יכולים לגבור על מתחריכם, להגדיל באופן משמעותי את מעגל הלקוחות שלכם ולחסוך כספים רבים.
מדובר על כל סוגי המדיה כולל מודעות בעיתונים, פליירים, מגנטים ופרסום באינטרנט. בסופו של דבר מטרת השיטה היא לסייע לבעלי מקצוע ובעלי עסקים למצוא את שיטת הפרסום המשתלמת להם ביותר ולסייע להם לחסוך כספים רבים בפרסום במקומות שאינם מניבים לקוחות.